Mówią, że cierpliwość jest cnotą...

Jestem taka szczęśliwa!
Właśnie minął ponad rok odkąd straciłam mój komputer (przez nieuwagę). Zapamiętaj sobie, że jeżeli stawiasz laptopa pod łóżkiem, to istnieje ryzyko, iż wstając rano lewą nogą możesz "wdepnąć" w niego i albo da się go naprawić albo nie... Początkowo miało się udać- uszkodzona matryca=ponad 300 zł i będzie wszystko dobrze -_- Nie wyszło. Jedna matryca- nie działa, druga-nie działa (dodatkowo firma, która ją sprzedała nagle przestała odbierać telefony- pozdrawiam!). Po jakimś czasie doszłam do wniosku, że jeszcze trochę poczekam i jak nic nie ruszy to sprzedam go na części, w zasadzie wszystko nowe było (matryca, klawiatura- skutek zalania). Całe szczęście trafił się ktoś kto się za naprawę tak na serio zabrał :) Nie wiem dokładnie co tam się w środku działo, ale najważniejsze, że mój notebook wrócił do mnie naprawiony :)! Ale pochwalić się mogę tym, że całą pracę licencjacką napisałam w WordPadzie (na komputerze zamiennym)- mogę to dodać do moich osiągnięć :P
What is more...
Uwielbiam soboty! Mogę spać do 11 (chociaż budzę się i tak koło 9...no ale to nie 4:50 jak to zwykle bywa w tygodniu- niestety dojazdy na uniwersytet na godzinę 8 są męczące i wymagają poświęceń). Także cały dzień mija mi dzisiaj przy naprawionym laptopie, i bardzo mi się to podoba :) Jestem świadoma, że muszę się zabrać za obliczanie zadań na poniedziałek, jednak brak chęci za bardzo mnie trzyma na kanapie...
Odwiedziłam przedwczoraj Tk maxx i znalazłam coś w czym łatwo się zakochać. Jak już pisałam chcę napisać książkę, ale pisanie na komputerze jakoś mi nie idzie. Za to uwielbiam robić to w zeszycie (musi być w jedną linię i mieć kolor żółty- taki jak stare kiążki- jest w tym jakiś urok). Zazwyczaj zaopatrywałam się w empiku, mają w swojej ofercie coś takiego. No, ale Tk maxx przebił wszystko! Tu podaję Ci stronę tych małych cudów ( http://www.eccololtd.com/journals-1/ ). Świetne wykonanie, elastyczna okładka, piękne cytaty i kolory!
Także jeżeli chodzi o cenę, to wiadomo... za jakość też się płaci, ale taki dziennik wielkości mniej więcej zeszytu to ok. 25zł - dla porównania w empiku różnica jest na poziomie chyba 4 zł. 
Dodatkowo zaopatrzyłam się w kolejne części z serii Outlander :)

Jeżeli jesteś osobą, która nie gardzi sarkazmem i ma dystans do ciebie to polecam Ci pewną stronę, gdzie można kupić koszulki, torby i inne gadżety ze świetnymi tekstami (siostra odkryła to wczoraj i palnujemy zakupić tam kilka rzeczy)- http://timeforfpl.shoparena.pl/

Złota myśl na dzisiaj wszystko się jakoś ułoży, wystarczy cierpliwie poczekać :)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

S02E03 - Pracujący małżonek

Po podróży:)

Czwartek pod znakiem Lagrange'a